Fă-ți o programare

0737 438 480

Email

contact@antonioparaschiv.ro

Ce este masajul MAX Power?

Derivat din masajul sportiv, varianta MAX-power este o tehnica ce implica forta pentru manevrarea maselor musculare mari. Este un masaj foarte ferm care se adreseaza in general barbatilor cu masa musculara importanta.

Tehnica MAX Power este un masaj profund care decontracteaza, tonifiaza si recupereaza si musculatura greu accesibila in timp ce elimina starea de oboseala a sportivului si induce motivatia, echilibrul si claritatea mentala.

Acest masaj nu este usor accesibil terapeutilor fiind necesare atat forta fizica importanta cat si cunostinte de biomecanica, anatomie si psihologie pentru lucrul cu sportivi a caror performanta primeaza.

Beneficiile masajului MAX Power

Creste performanta sportiva
Decontracteaza musculatura in detaliu
Reduce riscul de accidentare

Pe langa aceste 3 aspecte, masajul MAX Power are numeroase alte avantaje (vezi studii medicale):

Indicatiile masajului MAX Power

Este indicat persoanelor care practica sportul atat amator cat si de performanta si care au o masa musculara bogata.

Tehnica sportiva este cea mai potrivita pentrurefacerea traumatismelor musculare, cresterea tonusului, vindecarea contracturilor, imbunatatirea performantei si managementul durerii acute si cronice.

Masajul este contraindicat daca suferiti de urmatoarele afectiuni: tratament cu anticoagulante (wafarina, heparina), intoxicatie cu alcool sau droguri, stari febrile (peste 38), orice afectiune contagioasa (inclusiv raceli sau gripe), imediat dupa infarct sau AVC (in stare acuta), hemoragie si hemofilie, pneumonie acuta, insuficienta renala severa, insuficienta respiratorie, insuficienta hepatica, insuficienta cardiaca, anumite tipuri de cancer, hepatita activa cronica, endocardita si pericardita, abcese si tumori pulmonare, sau afectiuni infectioase ale pielii.
Masajul permis cu acordul medicului daca suferiti de urmatoarele afectiuni: fracturi, tromboze, scleroza multipla, tetrapareza spastica, paralizie cerebrala, boala Parkinson, articulatii dislocate, sistem imunitar compromis, infectii renale, epilepsie, emfizem pulmonar sever, hipertensiune netratata sau lovituri recente la cap.

Cat dureaza masajul MAX Power?

O sedinta de masaj MAX Power dureaza 60 de minute.

Pentru imbunatatirea performantei sportive  si mentinerea sanatatii muschilor, recomand masajul de pana la 3 ori pe saptamana sportivilor de performanta si de 4-6 ori pe luna persoanelor active.

In intampinarea acestor nevoi am creat abonamente care dureaza 4 saptamani si includ reduceri substantiale.

Sedinta de masaj MAX Power

In functie de nevoile sportivului, se poate face sedinta de masaj de incalzire si motivatie inaintea efortului fizic mai ales daca urmeaza un antrenament intens sau, pentru ameliorarea DOMS, decontractare, scaderea durerilor si mentinerea sanatatii musculaturii, sedinta de masaj se programeaza dupa antrenament sau in ziua urmatoare.

Se practica direct pe piele, se poate pastra lenjeria intima. Partea a corpului ce nu este masata se acopera cu prosop.

Masaj MAX Power la domiciliu

Organizarea aduce eficienta asa ca iti poti programa masajul de acum pentru toata luna si apoi iti vezi de activitatea zilnica si eu vin la domiciliul tau asa cum ai programat. Nu e nevoie de nici o pregatire, ia-ti cateva prosoape si relaxeaza-te asteptand un masaj profesionist si eficient la tine acasa.

Ma deplasez cu masa de masaj moderna si confortabila, uleiuri si creme speciale in Bucuresti sau Ilfov pentru servicii masaj la domiciliu. 

Pret masaj MAX Power

Pretul unei sedinte de masaj MAX Power este de 200 lei.

Pentru a beneficia de toate avantajele masajului e nevoie de constanta in programari, pentru asta am creat abonamente speciale in care poti beneficia de reduceri substantiale. Vezi abonamentele de masaj.

Studii clinice:
1. A Comparison of the Effects of 2 Types of Massage and Usual Care on Chronic Low Back Pain
2. Changes in Psychological Parameters in Patients with Tension-type Headache Following Massage Therapy
3. Massage Therapy and Frequency of Chronic Tension Headaches
4. Does post-exercise massage treatment reduce delayed onset muscle soreness? A systematic review
5. Randomised Study of the Effects of Massage Therapy Compared to Guided Relaxation on Well-being and Stress Perception
6. The effects of athletic massage on delayed onset muscle soreness, creatine kinase, and neutrophil count
7. Durability of effect of massage therapy on blood pressure
8.  Massage therapy reduces anxiety and enhances EEG pattern of alertness and math computations
9. Lower back pain is reduced and range of motion increased after massage therapy
10. Massage increases oxytocin and reduces adrenocorticotropin hormone in humans
11. Cortisol decreases and serotonin and dopamine increase following massage therapy
12. Evaluating the influence of massage on leg strength, swelling, and pain following a half-marathon
13. A Preliminary Study of the Effects of Repeated Massage on Hypothalamic–Pituitary–Adrenal and Immune Function in Healthy Individuals: A Study of Mechanisms of Action and Dosage
14. Treatment effects of massage therapy in depressed people
15. The mechanisms of massage and effects on performance, muscle recovery and injury prevention
16. The effects of massage on delayed onset muscle soreness and physical performance in female collegiate athletes
17. The immediate effects of manual massage on power-grip performance after maximal exercise in healthy adults